Lösnaglar

Hej! Har pluggar idag, mycket faktiskt. Har prov i morgon. Även fast jag har pluggat ganska mycket så kan jag inte mycket alls! Shiiieet asså hur fan ska det här gå? va? Jag som är så nära på att höja mig i idrott och sen säger han att jag ska plugga på det här provet och sen börjar jag inte i tid med det. Så trög man kan bli. Får jag VG på provet är jag ju fan glad, för det lilla jag har pluggat. Istället sitter jag och gör lösnaglar. Men men, jag ska plugga hela bussresan till skolan i morgon ( 40 min) sen när jag är på skolan för då är det en halvtimme tills vi börjar och då har vi provet första lektionen på dagen! Ändå smiid. Ni får önska mig lycka till! Orkar inte lägga in bilderna nu på naglarna nu men det kommer i morgon efter skolan. Sov gott puss my lovers! :)

Kommer en annan bild på mina naglar med manikyr :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0