Im back!

Hejsan på er alla sötisar. Blev lite konstiga inlägg nu. Men nu kommer det ett helt ett.
Dagen: Slutade skolan vid halv 12 då jag, Eva, Annika och Johanna väntade tills bussen in till stan gick 10 över 12. Från busstationen cyklade jag hem med min cykel som har stått där i typ 2 veckor. Men den var iaf kvar så jag cyklade hem. När jag kom hem satt jag vid datorn chillade och pratade i telefon. Vid halv 3 for jag och mamma till veterinären med våran äldsta hund. Vi fick vänta till halv 4 där för att det var 2 som var före oss som var typ seeega!
Efter det for vi till apoteket för att hämta ut massa medicin åt han. När det var klart for vi hem och käkade, efter en stund kom Anders och Johan förbi så jag satt och snackade med dom en stund.
Det är väl allt jag har hunnit med idag faktiskt. Inte så mycket alltså! Ska snart börja plugga till idrottsprovet! Huvva, men jag måste :P


Han har bara feber :D


LmB suddig men det är meningen

Bye bye /LBrander'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0