hahah otur

Jag ringde Anders som jag tränar med och sa att jag precis skulle börja fara, var klar och allt. Fast då var han på någon affär med Johan som jag också tränar med och sa att det blir nog ingen träning idag. Fast han skulle ringa om dom ändrade sig. Attans! Jag som ville börja idag. Jaja, blir väl kanske i morgon då.

Var på second hand affär idag och hittade en tröja och en skjorta. Nice nice!

Skolan idag var väl som vanligt inget speciellt faktiskt. Mamma hämtade mig direkt efter skolan. Hon berättade att våran äldsta hund inte mår så bra, han började i helgen att bli dålig han är ändå 10 år gammal och springer efter våra skotrar som en galning! Han har ont i tassen pga det, fast vi tror inte att det bara är tassen utan magen och allt. Vi ger honom några dagar säger mamma och hoppas på att han blir bättre. Han orkar inte ens komma och hälsa på oss när man kommer in genom dörren och då är det nå fel. :(  Hoppas han blir bättre! Myste lite med han idag när jag kom hem.

 


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0