Dansa dansa dansa

Tjohosan :)

Har nyss gjort mig klar för dansträningen till idag. Är faktiskt lite nervös inför uppvisningen! Det är vårtema så vi ska typ ha skolgård i början att folk hoppar hopprep och sånt, sen börjar musiken och då börjar vi dansa. Blev tyvärr ingen upptadering igår men jag skriver mer på den andra bloggen nu.. www.godakarameller.blogg.se.

Igår var jag och massa folk på disco i hortlax. Det var kul att få dansa lite, fast inte kul att en kille från luleå kom. Huvva, blev fan tråkig kväll när han var där. Jaja, skit i det! Träffade massa gamla klasskompisar från min förra klass å dom var då jävlat på bra humör för att dansa, speciellt en. Så vi dansade lite med dom. Vid 1 när det slutade for vi hem.
Nu ska jag kolla runt lite på pixbox och sånt.. puss!


Vi känner oss jävligt snygga!.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0